image/png;;;326576.png

Verantwoordelijk

We zijn ervan overtuigd dat een succesvolle onderneming zijn meer betekent dan hoogkwalitatieve producten verkopen. Ons programma van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen steunt op drie pijlers: mensen, producten, prestaties.

Meer informatie is ook verkrijgbaar in het Europese CR-rapport (uitsluitend in het Engels) dat hier gedownload kan worden.

  • image/jpeg;;;1.jpgPeople
  • image/jpeg;;;photo - 4.2.jpgProducts
  • image/jpeg;;;3.jpgPerformance

People

image/png;;;326625_v2.png

People

Mensen zijn onze meest waardevolle troef. Onze business dankt zijn succes aan onze medewerkers en aan onze Amway Business Owners die we allemaal van ganser harte ondersteunen door hen te helpen alles uit de kan te halen.
Voor onze Amway Business Owners voorzien we gratis training om te bouwen aan de vaardigheden die leiden tot een betere toekomst. Onze businessopportuniteiten staan open voor iedereen. Allen hebben ze dezelfde kansen en rechten en we werken samen als eerlijke en betrouwbare partners.

We zijn ervan overtuigd dat ondernemerschap een poort opent naar nieuwe opportuniteiten en individueel empowerment. Door al meer dan 50 jaar samen te werken met zelfstandige distributeurs promoten we ook maatschappelijk ondernemerschap, vooral onder de 50+'ers. Zo kunnen we de vaardigheden, kennis en ervaring van deze belangrijke leeftijdsgroep aanwenden. Het doel is meer inzicht te vergaren in het gedrag en de behoeften van deze demografische groep, door belanghebbenden samen te brengen en het profiel en het belang van ondernemerschap door 50+'ers te helpen bevorderen.

Onze medewerkers genieten van een werkomgeving waarin we diversiteit promoten, de lat hoog leggen op het vlak van gezondheid en veiligheid, en waarin we hen voordelen, trainingen en doorgroeimogelijkheden aanbieden.

En omdat onze filosofie verder reikt dan de grenzen van ons bedrijf, tracht onze AMWAY™ One by One-campagne een verschil te maken in de levens van kinderen in nood. Tussen 2003 en 2014 heeft deze campagne een impact gehad op 12 miljoen kinderen, heeft ze voor $ 250 miljoen fondsen opgehaald ten voordele van kinderen in nood en heeft ze 3,5 miljoen uren vrijwilligerswerk gegenereerd.

Products

image/jpeg;;;photo - 4.1.jpg

Products

Onze levensverbeterende producten, expertise en opportuniteiten zullen de wereld helpen veranderen door zich te richten op de gezondheid en het welzijn van mensen.
We gebruiken deze kerncompetenties van onze topmerken om sociale problemen aan te pakken.
De NUTRILITE™  Power of 5-campagne zet zich actief in tegen ondervoeding bij kinderen jonger dan 5 jaar door het probleem aan te kaarten en fondsen te genereren. Deze zullen gebruikt worden om kinderen in nood - samen met onze wereldwijde campagnepartner CARE - te voorzien van de speciaal ontwikkelde micronutriënt NUTRILITE™ Little Bits.
Meer informatie vindt u hier: www.amway.be/power-of-5

Performance

image/png;;;performance.png

Performance

We leveren duurzame prestaties door onze business op een maatschappelijk verantwoorde manier te doen groeien terwijl we de omgeving rondom ons voortdurend verbeteren. Amway gelooft dat inzicht vergaren in de omgeving waarin we leven, en de positieve bijdrage waar individuen en gemeenschappen voor kunnen zorgen (bijvoorbeeld door parken schoon te maken of het energieverbruik te verminderen), de sleutel is tot een duurzame toekomst. Elk jaar breiden we ons engagement uit met innovatieve en diepzinnige initiatieven om onze wereld te verduurzamen voor toekomstige generaties. We werken aan een kleinere uitstoot van broeikasgassen, een kleinere afvalberg en een beperkter waterverbruik, en we gebruiken meer en meer hernieuwbare energiebronnen in al onze filialen.