Ladies Night

Interview met Claudine Boulton,
ambassadrice ARTISTRY Ladies Night

 

 

Ladies Night in het kort :

  • Bij elke editie zijn ongeveer 360 mensen aanwezig.

  • Vindt 1 keer per maand plaats sinds maart 2015.

  • Er is een prijs ter waarde van € 60,- te winnen.

  • Flyers worden gratis uitgedeeld.

  • Stands met producten en workshops 'verzorging, make-up en kleuren'

1. Hoe kwam u op het idee van een Ladies Night ?

Eigenlijk kwam het idee van mijn man, hij had me al eerder verteld over het succes van de Ladies Night. Eindelijk kunnen vrouwen eens weg uit de sleur van alledag en iets leuks voor zichzelf doen. Dat is waar deze avonden ook voor zijn. Ik ben begonnen met zoeken naar informatie over de Ladies Night op de website van een lokale bioscoop. Daar kwam ik erachter dat het mogelijk is om je als bedrijf tijdens een evenement te profileren en dit leek me echt iets voor ARTISTRY! Met behulp van mijn sponsoren André en Catherine Hamoir en 'Key Account Manager België' Desirée Pijpers is dit idee een werkelijk succes geworden waar ik me vol enthousiasme voor inzet. Nu ik toch de gelegenheid heb wil ik graag de kans grijpen om de heer Frédéric Pierre, directeur van de bioscoop, te bedanken en te complimenteren met zijn professionele aanpak en vooral zijn sprankelende persoonlijkheid!

image/jpeg;;;gloss-v2.jpg

2. Was u verrast door het succes ?

Mijn eerste uitdaging was om uit mijn comfort zone komen. Je staat namelijk te vertellen tegen vrouwen die jou, je producten en zelfs je bedrijf niet kennen. Daarom is het belangrijk dat je met een stralende lach, je verhaal vertelt in het kort. Je leert op deze manier snel om dynamisch te werken! Een andere uitdaging was om alle ins en outs van ARTISTRY en haar producten te leren kennen. Ik besefte dat ARTISTRY één van de vijf meest verkochte premium huidverzorgingsmerken ter wereld is en dat de meeste vrouwen die ik tegenkom in mijn workshops (verzorging, make-up en kleuren ) het merk helemaal niet kennen. Onze taak is daarom dat we vrouwen kennis laten maken met ARTISTRY en dat doen we door ze te verbazen met indrukwekkende resultaten!

3. Wat voor een dagelijkse impact hebben de Ladies Nights voor u?

De 'ladies' die ik heb ontmoet zijn vaak nieuwsgierig en hebben veel vragen. Daarom is kennis van de producten (bijzondere ingrediënten, geschiedenis etc.) erg belangrijk en natuurlijk mag de eigen productervaring ook niet ontbreken want daardoor kun je mensen pas werkelijk overtuigen. Als ik het over de producten heb, dan praat ik over 'mijn producten' waar ik zelf geweldige ervaringen mee heb en niet over een artikel dat ik aan de man wil brengen. In elk product zijn de kernwaarden van het bedrijf terug te vinden (o.a. milieubewust, dierproefvrij, de klant krijgt een persoonlijk advies en zelfs de levering van het product wordt op de wensen van de klant afgestemd). Doordat we ons anders opstellen dan andere bedrijven, die puur voor de winst gaan, raken mensen vertrouwd en betrokken zodat ze open blijven staan voor nieuwe ervaringen die wij ze kunnen aanbieden. Eén van de krachten van dit project is dat het in mij een enorme creativiteit heeft losgemaakt en een drang om te ondernemen. Daarnaast is mijn zelfvertrouwen ontzettend gegroeid! Ik durf nu gerust het woord te nemen zonder me zorgen te maken over wat anderen van me denken, want dit project staat als een huis en daardoor zie ik mijn toekomst met een gerust hart tegemoet.

Claudine Boulton (op de foto links) samen met haar sponsor Catherine Hamoir) tijdens de allereerste Ladies Night op 25 maart 2015.

4. Welke projecten voorziet u voor 2016?

Met dezelfde toewijding en gedrevenheid als dit jaar wil ik volgend jaar verder gaan met het voorstellen van de mogelijkheden als ondernemer aan nieuwe personen. Mijn man en ik streven naar niveau Goud voor het volgend jaar en om dat te laten slagen heb ik meerdere ideeën. Momenteel zijn het alleen nog maar ideeën maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet ga realiseren in de loop van het nieuwe jaar.

"Je vous souhaite des rêves à n'en plus finir, et l'envie furieuse d'en réaliser quelques-uns."
("Ik wens u eindeloze dromen toe en het onstuimige verlangen om er een paar van te realiseren.")

Jacques Brel

5. Wat is uw favoriete product ?

Eigenlijk vind ik alle producten geweldig. Maar als ik toch een voorkeur mag uitspreken dan kies ik voor de producten van Youth Xtend. Hiermee zijn verbluffende resultaten geboekt, zowel met de huidverzorginsproducten als met de foundations. Dat is ons sterke punt; producten die onder alle omstandigheden een topprestatie neerzetten.

Heeft u ook een mooi verhaal of een evenement dat u met ons wilt delen ?
Wij nodigen u uit om dat met ons te delen door een bericht te sturen naar
info_belgium@amway.com.

Biografie

Claudine Boulton is samen met haar man David ondernemer bij Amway sinds maart 2000. In die tijd hadden ze twee jonge kinderen en woonden ze in een huis met een klein tuintje. Samen hadden ze grote dromen maar helaas niet de middelen om ze te verwezenlijken. Daar kwam stap voor stap verandering in! Dankzij hun sponsoren André en Catherine Hamoir, de groep die ze hadden gecreëerd, de leerzame productbijeenkomsten en de coaching gericht op persoonlijke ontwikkeling hebben ze tweemaal het niveau van 21% behaald. Door dit behaalde niveau kregen ze de mogelijkheid om één van hun gekoesterde dromen uit te laten komen, namelijk de aankoop van een nieuw huis met een prachtige tuin.