image/png;;;foundation_2.png

Oprichting

Het bewijs voor het succes is dat ruim 50 jaar na de oprichting van Amway, het netwerk wereldwijd ruim 3,5 miljoen ABO's telt. Ons bedrijf is sterker dan ooit.

  • image/jpeg;;;photo - 3.2.jpgRelaties
  • image/jpeg;;;2.jpgBurgerschap
  • image/jpeg;;;3.jpgBedrijfsgelegenheid
  • image/jpeg;;;4.jpgMerkenfamilie

Relaties

image/jpeg;;;photo - nr 3.1.jpg

Relaties

Amway is gebouwd op het concept van relaties, te beginnen met de partnerschap tussen onze oprichters. De relaties die bestaan tussen de oprichtende families, werknemers en bedrijfseigenaars liggen aan de kern van het bedrijf. Sterke en betrouwbare relaties zijn ook het sleutelelement van het Amway bedrijfsmodel, omdat ze het voordeel vormen van onze klanten: het grootste comfort en de best mogelijke klantendienst op basis van persoonlijke gesprekken. Dankzij een grondige productkennis en een goed inzicht in de behoeften van consumenten, benaderen onze bedrijfseigenaars elke klant individueel, of het nu gaat om producten of om het opstarten van een Amway-bedrijf.

Burgerschap

image/jpeg;;;www_7.jpg

Burgerschap

We erkennen de persoonlijke waarde in elk individu. Daarom neemt Amway de sociale verantwoordelijkheid in eigen handen. We geloven in onze verantwoordelijkheid om goede burgers te zijn van de maatschappij waarin we leven en werken. Onze werknemers en bedrijfspartners zijn wereldwijd actief betrokken en helpen zo om een verschil te maken.
AMWAY ONE BY ONE™ Campagne voor Kinderen ging van start in 2003 en heeft sindsdien meer dan 112 miljoen Amerikaanse dollar geschonken. In Europa is Amway partner van UNICEF sinds 2001. Amway medewerkers en distributeurs hebben zich ingezet om maar liefst 6 miljoen euro in te zamelen om UNICEF-projectne te steunen.

Bedrijfsgelegenheid

image/png;;;Opportunity.png

Bedrijfsgelegenheid

Amway is een voorstander van vrijheid en vrij ondernemerschap. De Amway bedrijfsgelegenheid biedt iedereen de kans om een eigen, onafhankelijk bedrijf op te bouwen en succes te behalen op basis van zijn of haar individuele ambities. Amway ondersteunt haar bedrijfseigenaars aan de hand van een eerlijk beloningssysteem en een sterke reeks hoogwaardige productlijnen. De Amway Academy biedt online leercursussen, webpresentaties en persoonlijke opleidingscursussen. In 2010 heeft de Amway Academy meer dan 3000 certificaten uitgereikt in Europa.

Klik hier om u als ABO te registreren

Merkenfamilie

image/jpeg;;;logos.jpg

Merkenfamilie

Voeding, schoonheid en huishoudelijke verzorging is onze portfolio van hoogwaardige producten. Merken zoals NUTRILITE™, ARTISTRY™, beautycycle™ of AMWAY HOME™ dragen bij tot het persoonlijke welzijn en genoegen van onze klanten en zijn de merken waarop Amway Business Owners hun bedrijf bouwen.

Voor meer informatie over de merken, klik hier