De Amway Visie

Mensen helpen een beter leven te leiden: dat is waar wij voor staan en wat wij doen. We verwezenlijken onze visie door mensen overal ter wereld te helpen hun potentieel te ontdekken, hun doel te bereiken door betere producten en zakelijke mogelijkheden aan te bieden en te delen voor de toekomst.

We zijn trots op ons streven naar bedrijfskwaliteit, onze aandacht voor mensen en hun omgeving, en onze zorg voor het milieu, omdat we ernaar streven te doen wat juist is, en niet zomaar doen wat "werkt".

Principes van de Oprichter

Medeoprichters Jay Van Andel en Rich DeVos lichten de ethische en werkingsnormen uit die nog steeds het richtsnoer vormen voor het bedrijf en zijn distributeurs. Deze oprichtingsprincipes zijn letterlijk in steen gegraveerd buiten het hoofdkantoorgebouw: Vrijheid, Familie, Hoop en Beloning.

Amway zal altijd het VRIJHEIDSPRINCIPE ondersteunen van mensen om hun eigen toekomst te bepalen, zodat ze de tijd en middelen krijgen om hun FAMILIE te beschermen en te verzorgen. Daarbij zal Amway de mensen steeds de HOOP en de kans geven om BELONINGEN te verdienen in verhouding tot hun inspanningen.

Waar het bij Amway allemaal om draait

Relaties

Amway is gebouwd op het concept van relaties, te beginnen met de partnerschap tussen onze oprichters. De relaties die bestaan tussen de oprichtende families, werknemers en bedrijfseigenaars liggen aan de kern van het bedrijf.

Sterke en betrouwbare relaties zijn ook het sleutelelement van het Amway bedrijfsmodel, omdat ze het voordeel vormen van onze klanten: het grootste comfort en de best mogelijke klantendienst op basis van persoonlijke gesprekken. Dankzij een grondige productkennis en een goed inzicht in de behoeften van consumenten, benaderen onze bedrijfseigenaars elke klant individueel, of het nu gaat om producten of om het opstarten van een Amway-bedrijf.

Burgerschap

We erkennen de persoonlijke waarde in elk individu. Daarom neemt Amway de sociale verantwoordelijkheid in eigen handen. We geloven in onze verantwoordelijkheid om goede burgers te zijn van de maatschappij waarin we leven en werken. Onze werknemers en bedrijfspartners zijn wereldwijd actief betrokken en helpen zo om een verschil te maken.

AMWAY ONE BY ONE™ Campagne voor Kinderen ging van start in 2003 en heeft sindsdien meer dan 112 miljoen Amerikaanse dollar geschonken. In Europa is Amway partner van UNICEF sinds 2001. Amway medewerkers en distributeurs hebben zich ingezet om maar liefst 6 miljoen euro in te zamelen om UNICEF-projectne te steunen.

Bedrijfsgelegenheid

Amway is een voorstander van vrijheid en vrij ondernemerschap. De Amway bedrijfsgelegenheid biedt iedereen de kans om een eigen, onafhankelijk bedrijf op te bouwen en succes te behalen op basis van zijn of haar individuele ambities. Amway ondersteunt haar bedrijfseigenaars aan de hand van een eerlijk beloningssysteem en een sterke reeks hoogwaardige productlijnen. De Amway Academy biedt online leercursussen, webpresentaties en persoonlijke opleidingscursussen. In 2010 heeft de Amway Academy meer dan 3000 certificaten uitgereikt in Europa.

Merkenfamilie

Voeding, schoonheid en huishoudelijke verzorging is onze portfolio van hoogwaardige producten. Merken zoals NUTRILITE™, ARTISTRY™, beautycycle™ of AMWAY HOME™ dragen bij tot het persoonlijke welzijn en genoegen van onze klanten en zijn de merken waarop Amway Business Owners hun bedrijf bouwen. Voor meer informatie over de merken, klik hier.

Visie & Waarden
Ajax-fout

Er is een probleem opgetreden tijdens de communicatie met de server. Probeer de pagina opnieuw te laden of de handeling opnieuw uit te voeren.

 
 
cookie

Amway gebruikt cookies op deze website. Door gebruik te maken van deze website accepteer je het gebruik ervan. Meer informatie vindt u in onze Privacy en Cookie verklaring.

cookie