Betaal- en leveringswijzen

U kunt Amway producten bestellen wanneer u maar wilt.
Kies de leverings- en betaalwijze die voor u het handigst is.

U kunt Amway producten bestellen wanneer u maar wilt.
Kies de leverings- en betaalwijze die voor u het handigst is.

Betaalwijzen

Automatische overschrijving

De betaling wordt overgeschreven vanaf uw betaalrekening. U kunt een bank machtigen om rechtstreeks aan Amway te betalen. U kunt de gegevens van uw betaalrekening invoeren in de instellingen voor uw bankrekening.

Creditcard

Betaling vindt plaats via de bij Amway Online geregistreerde creditcard. Beheer uw opgegeven creditcards in het onderdeel 'Mijn creditcards'.

PayPal

PayPal is een online betaalsysteem dat als tussenstation fungeert tussen particulieren en webwinkels.Heeft u al een PayPal account? Dan kunt u deze vanaf half april meteen gebruiken bij de aankoop van uw Amway producten. Heeft u nog geen PayPal account en wilt u deze betaalmethode gaan gebruiken? Ga dan naar www.paypal.com en maak uw eigen PayPal account aan.


Leveringswijzen

Thuisbezorging

U kunt uw thuisadres en andere optionele adressen onder "Adresgegevens" toevoegen. U kunt deze leveringsmethode kiezen wanneer u uw bestelling plaatst. Voor meer informatie over leveringen aan uw klant raadpleeg het “Hoe verloopt het proces voor Verzending naar klant?” in de lijst van veelgestelde vragen onderaan de pagina.

Eenmalig adres

Voer het leveringsadres meteen in wanneer u uw bestelling plaatst.

Verzending naar een andere ABO

De bestelling wordt afgeleverd op het standaardadres van de opgegeven ABO.


Bezorgkosten

Afhankelijk van de bezorgdienst en de waarde van de bestelling, worden de kosten volgens onderstaande tabel in rekening gebracht:

ServiceDrempelVerzendkosten ( incl. VAT )
Thuisbezorgingminder dan € 70,00 € 3,03
Thuisbezorgingminder dan € 135,00€ 1,63
Thuisbezorgingvanaf € 135,00Gratis
Thuisbezorging - levering de volgende dagOngeacht bestellingwaarde€ 8,23


Veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
Deze kan naar een door u gekozen adres (thuis, op het werk, enz. - nooit een postbus) of rechtstreeks naar een andere ABO worden gestuurd.
Kan de levering plaatsvinden in een ander land dan waar de aankoop is gedaan?
Nee. De levering moet altijd plaatsvinden in het land waar de aankoop is gedaan.
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Thuisbezorging DPD Predict - Bestel de hele dag door - Levertijd 2 - 3 werkdagen
Thuisbezorging DPD Guaranteed - vóór 12:00 besteld - volgende dag geleverd

P.S. Uw bestelling wordt aan ons magazijn overhandigd voor verwerking zodra uw bestelling is betaald en bevestigd. Maakt uw bestelling deel uit van een groepsbestelling? Houd er dan rekening mee dat het verzendproces pas start wanneer alle bestellingen betaald en bevestigd zijn.

Vanaf het moment dat u de orderbevestiging heeft ontvangen, gaat de hierboven vermelde leveringstermijn in.
Hoeveel betaal ik voor de bezorging?
Voor Verzendkosten zie tabel op pagina Leveringsopties en Betalingsmogelijkheden
Wanneer kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat uw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, kunt u op Track & Trace zien dat deze bij DPD BE elektronisch is aangemeld.
Hoe werkt het volgen van een pakket?
Er zijn meerdere opties om uw bestelling(en)/pakket(ten) te volgen.
  1. U kunt uw traceercode(s) opzoeken in het overzicht van uw bestelgeschiedenis. Wanneer u op het pakketnummer klikt, wordt u doorverwezen naar de trackingsite van DPD BE. Daar vindt u de actuele status.
  2. U ontvangt per e-mail een verzendbevestiging voor uw bestelling. Deze bevat ook het/de pakketnummer(s) en een rechtstreekse link naar de trackingsite van DPD BE.
  3. Met PREDICT service ontvangt u per e-mail en/of sms automatisch statusupdates van uw pakket(en).
Kan ik de bezorging van mijn pakket(en) wijzigen?
Ja, wanneer u de DPD PREDICT service heeft geselecteerd, kunt u interactief reageren op het bezorgproces.
  • Wijziging van de voorgestelde bezorgdatum
  • Bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt
  • Toestemming geven voor levering op een veilige plaats op uw locatie
  • Wijziging van het leveringsadres
Hoe verloopt het thuisbezorgingsproces?
Als u heeft gekozen voor thuisbezorging, sturen wij u een e-mail ter bevestiging dat uw artikelen zijn verzonden (zodra uw bestelling het magazijn verlaat), inclusief een traceercode (met een link naar de webpagina van de koerier) en ten slotte stuurt de koerier u een sms of e-mail om u te informeren over uw levering.
What is the "Sent to customer" process?
When using this delivery method, COD should not be selected by the distributor as the payment method, since there will be no invoice indicating the value of goods within the package. If you select COD for these orders, the order will be processed and shipped, but delivery will not be completed.
This option is only designed for Single Orders as Group Consolidated Orders (GCOs) are shipped to one address. It is a consideration for ABOs, however, that breaking GCOs down into Single Orders instead may incur additional delivery costs.
1. Select “Ship To Customer” delivery option at Amway Online
2. Select one of your customers from the list
3. The delivery address will already be populated but can be changed/updated
4. Goods will be delivered to the address you desire without an invoice in the box
5. An invoice will be delivered to the registered email address of the distributor
Hoe verloopt het proces voor Verzending naar andere ABO?
Dit proces is vergelijkbaar met het normale thuisbezorgingsproces. U heeft alleen een andere ontvanger geselecteerd. Onze systemen staan niet altijd toe dat er een bericht naar deze andere ontvanger wordt verzonden, daarom kan het gebeuren dat u de e-mail/sms-updates van Amway en de geselecteerde bezorgdienst ontvangt. Om de ontvanger op de hoogte te houden, raden wij aan om de benodigde Track-and-Tracegegevens door te sturen naar deze persoon voor een vlotte levering.
Hoe verloopt de Bezorging op een afhaalpunt?
Een bezorging op een afhaalpunt kunt u niet selecteren tijdens het afrekenen. Wanneer u echter om bezorging met DPD Predict Service heeft gevraagd, kunt u uw bestelling doorsturen naar een afhaalpunt zodra u de specifieke sms/e-mail van DPD heeft ontvangen. In deze e-mail wordt u geadviseerd over de verschillende keuzes die u kunt maken, inclusief een bezorging op een afhaalpunt. Uw bestelling blijft gedurende 7 kalenderdagen beschikbaar op dit afhaalpunt. Daarna wordt ze teruggestuurd naar ons magazijn.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, dat kan. Raadpleeg voor meer informatie en instructies in de Veelgestelde vragen onder Leveringsopties en Uw pakket volgen.
Kan ik artikelen uit mijn bestelling verwijderen?
Ja, zolang u de bestelling niet heeft bevestigd, kunt u artikelen toevoegen en uit uw winkelwagen verwijderen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Is uw bestelling al geverifieerd en bevestigd? Neem dan contact op met onze Customer Service voor nadere instructies voor de annulering.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel of een artikel te veel of te weinig ontvang?
Uw pakket(ten) wordt/worden deels automatisch en deels handmatig verzameld. Helaas kan er wel eens iets fout gaan. Is er iets fout gegaan met uw bestelling? Bel of mail dan naar onze Customer Service , zodat zij actie kunnen ondernemen.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel of bestelling ontvang?
Helaas komt het wel eens voor dat tijdens het transport producten en pakketten beschadigd raken. In zo'n geval dient u het volgende in gedachten te houden, wanneer u dit opneemt met uw lokale bezorgdienst:
  • Is de doos zichtbaar beschadigd? Vermeld dit dan op het document/mobiele apparaat, wanneer u tekent voor ontvangst van het pakket.
  • Let op: als er geen artikelen beschadigd zijn, is het weliswaar erg jammer dat de verzenddoos beschadigd is, maar dit is een van de functies van de verzenddoos. Deze dient namelijk om de verzonden artikelen te beschermen.
  • Het is handig om een duidelijke foto te maken van de verzenddoos en deze mee te sturen met uw bericht aan uw contactpersoon bij onze Customer Service.
  • Is er een artikel beschadigd? Stuur dan ook een foto van de inhoud van de doos mee, zodat we een duidelijk beeld hebben van hoe de inhoud is ontvangen. Deze kan ook als bijlage worden meegestuurd met de e-mail naar uw contactpersoon bij onze Customer Service.
  • U dient uw bevindingen binnen 7 kalenderdagen aan uw contactpersoon bij de Customer Service te melden.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van producten?
Nee, Amway betaalt de kosten voor de retourzending. Conform de procedure wordt u verzocht uw retourzending af te geven bij het lokale postkantoor. U kunt u de retourzending kosteloos terugsturen naar het opgegeven adres.
Hoe kan ik een bestelling retour zenden?
Een bestelling terugsturen is eenvoudig.

1. Meld u aan met uw account en ga naar "Mijn kantoor".
2. Ga via "Mijn bestellingen" naar de pagina "Bestelgeschiedenis".
3. Zoek de bestelling op die u wilt terugsturen en klik op de link "Bestelgegevens" ernaast.
4. Klik op "Annuleren" en volg de instructies.
Wat gebeurt er als ik uiteindelijk besluit om het artikel te houden?
Wilt u het product toch houden? Ga naar Retourzending Details om de retourzending te annuleren. Uw lijst met retourzendingen is beschikbaar onder Bestelgeschiedenis en Retourzendingen.
Wanneer ontvang ik de terugbetaling voor mijn retourzending?
Wanneer u uw retourzending aan het plaatselijke postkantoor heeft overhandigd, duurt het ongeveer 1-2 werkdagen voordat deze aankoopt op het plaatselijke postknooppunt. Alle Belgische retourzendingen worden daar verzameld en dagelijks doorgestuurd naar ons magazijn in Nederland. Bij dit proces kunt u uw terugbetaling verwachten binnen 3 tot 5 werkdagen. Let op: Retourzendingen die vóór de 26e van de maand zijn ontvangen en verwerkt, worden opgenomen in het bonusoverzicht van de lopende maand. Daarna wordt de aanpassing in de volgende maand opgenomen.
Waar kan ik mijn ontvangstbewijs/factuur vinden?
Facturen worden bij de e-mails met de verzendbevestiging gevoegd. U kunt uw facturen ook in pdf-formaat downloaden onder "Bestelgegevens". Deze zijn bereikbaar via "Mijn kantoor". En vergeet niet dat "Mijn kantoor" pas beschikbaar is nadat u bent aangemeld.