Verschil maken

Ons meest zichtbare initiatief is de AMWAY ONE BY ONE™ campagne voor Kinderen, die al meer dan 7 miljoen kinderen heeft geholpen sinds ze werd gelanceerd in 2003. In Europa is Amway sinds 2001 een toegewijde partner van UNICEF, het Noodfonds voor Kinderen van de Verenigde Naties. Amway medewerkers en distributeurs hebben zich ingezet om maar liefst 6 miljoen euro in te zamelen om UNICEF-projecten te steunen.

One by One

Corporate citizenship is een essentieel deel van Amway's bedrijfsfilosofie, reeds vanaf de oprichting van het bedrijf in 1959. De AMWAY One by One™ Campagne voor Kinderen ging van start in 2003 en heeft sindsdien meer dan 141 miljoen US dollars geschonken om meer dan 8 miljoen kinderen te helpen. Bovendien hebben Amway werknemers en onafhankelijke business owners meer dan 2,3 miljoen uren besteed aan maatschappelijke vrijwilligershulp.

Milieu

In 1959 begon Amway met de verkoop van L.O.C.™ (Liquid Organic Cleaner) Veelzijdige Reiniger, een biologisch afbreekbaar concentraat. De naam van het product - Liquid Organic Cleaner - is het bewijs dat Amway haar verantwoordelijkheden ten aanzien van het milieu serieus nam. Deze initiële betrokkenheid bij het milieu werd een hoeksteen van Amway's bedrijfsfilosofie.

In 1989 kreeg het bedrijf van de Verenigde Naties de Environment Programme Achievement Award. Amway's globale hoofdkantoren in Ada, Michigan, zijn gecertificeerd door de Wildlife Habitat Council. Tegen 2014 wil Amway het wereldleidende duurzame directe verkoopbedrijf worden, dat broeikasgassen verlaagt met 25%, afval reduceert en de recycleerbaarheid ervan garandeert tot 95%, het waterverbruik vermindert met 10 procent en het gebruik van alternatieve energiebronnen verhoogt met 15 procent.

Onze betrokkenheid bij duurzame milieupraktijken blijft sterk en strekt zich uit tot onze productie, recycleprocessen en biologische landbouwtechnieken. Amway gaat verder met innoveren, door middel van het gebruik van hernieuwbare energie, de verbetering van reductie aan de bron, de productie van CFK-vrije aerosols, de reductie van vluchtige organische stoffen en het gebruik van natuurlijke ingrediënten in al onze productlijnen.

Ethiek

Amway is een wereldwijde onderneming en onze handelingen zijn onderworpen aan de wetgevingen van vele verschillende landen overal ter wereld. Hoewel plaatselijke wetten en gewoonten verschillen, stellen wij de hoogste ethische normen als onze prioriteit. Onze bedrijfsethiek is universeel en houdt vaak meer in dan alleen de naleving van een bepaalde wetgeving. Eer is essentieel voor ons bedrijfssucces. We doen wat juist is, niet enkel wat werkt. Het succes van Amway wordt niet enkel gemeten in economische termen, maar door het respect, vertrouwen en de geloofwaardigheid die we verdienen. Voor meer informatie over bedrijfsethiek in onze bedrijfstak neemt u contact op met de Vereniging Directe Verkoop in België.

Hulp bij rampen

Amway ondersteunt lokale partners om de slachtoffers van natuurrampen te helpen. En in tijden van grote nood, zetten onze werknemers en distributeurs zich ook in. Amway heeft donaties, producten en hygiënepakketten geschonken na de tsunami in Zuid-Oost Azië, Orkaan Katrina en onlangs de aardbevingen in Haïti en Japan. Een Amway Hulp bij Rampen-team heeft de laatste jaren geholpen bij meer dan 25 rampen.

Gewaardeerde werknemers

Bij Amway geloven we dat elke persoon een verschil kan maken. Wij leven elke dag volgens deze filosofie. Om onze filosofie te realiseren, motiveren wij onze werknemers om doelstellingen te bereiken, ambities te vervullen, en bij te dragen aan de gemeenschappen waarin we werkzaam zijn. Mensen die werken met Amway, blijven bij Amway. De meesten van onze werknemers zijn hier al langer dan 10 jaar, en sommigen werken hier al tientallen jaren. Als een leidend wereldwijd gezondheids- en schoonheidsbedrijf, zorgt Amway ervoor dat werknemers toegang hebben tot de middelen die ze nodig hebben om een gezonde levensstijl te handhaven.

De Amway Academy biedt online leercursussen, webpresentaties en persoonlijke opleidingscursussen. In 2010 heeft de Amway Academy meer dan 3.000 certificaten uitgereikt in Europa.

Ajax-fout

Er is een probleem opgetreden tijdens de communicatie met de server. Probeer de pagina opnieuw te laden of de handeling opnieuw uit te voeren.

 
 
cookie

Amway gebruikt cookies op deze website. Door gebruik te maken van deze website accepteer je het gebruik ervan. Meer informatie vindt u in onze Privacy en Cookie verklaring.

cookie